Divizia nord-americana a Pepsi-Cola va lansa un nou produs carbogazos, fara calorii, numit Tava. Bautura va fi promovata prin campanii de media diferite celor de la TV sau printuri, conform New York Times.
Pepsi-Cola, divizia din America de Nord a PepsiCo, a hotarat sa introduca in strategia de new media mai multe branduri care fac parte din categoriile principale de produse Pepsi, lasand media traditionala pe plan secund, relateaza New York Times.
Aceste obiceiuri, de a investi in noua media, ale marilor companii, cum sunt PepsiCo, Coca-Cola, Kraft Foods, Procter & Gamble si Unilever, determina cheltuielile pentru publicitatea online sa creasca mai repede decat in oricare alt mediu.
Tava va beneficia de un site propriu (tava.com), de bannere publicitare, de promotii si de evenimente de sampling in magazinele populare din SUA. Totodata, campania de promovare va integra distribuirea gratuita de produse Tava angajatilor unor companii cunoscute pe piata, cum sunt Google sau MTV.
Tactica de promovare a produsului marca Pepsi nu este neobisnuita, intrucat Tava are ca public tinta tinerii consumatori, care sunt familiarizati cu lumea digitala. Cu toate acestea, bautura, al carei continut este format din arome fructate si cofeina, este preferata, in majoritate, de barbati si femei cu varsta cuprinsa intre 35 si 49 de ani.
“S-a presupus ca acest segment de consumatori nu cunoaste mediul online”, a declarat Frank Cooper, vicepresedintele Pepsi-Cola din America de Nord. “Insa exista un grup in aceasta categorie care << a renascut din punct de vedere digital >>. Acesta a fost contemporan schimbarilor si a invatat sa se adapteze usor la ele”, a adaugat Cooper.
“Aceasta categorie de consumatori petrece o perioada semnificativa de timp in mediul online, desi activitatile lor digitale difera, intr-adevar, de cele ale tinerilor consumatori”, a