Publicaţia la care a fost redactor-şef Mihai Eminescu s-a transformat într-o gazetă care laudă pe bani publici realizările primarului PSD. Sursa: Codrin Prisecaru
Ieşenii plătesc, în 2008, jumătatede milion de lei pentru promovareaimaginii primarului PSD-istal oraşului, Gheorghe Nichita.Banii au fost alocaţi oficial, printr-ohotărâre a Consiliului Local Iaşi, pentrutipărirea, editarea şi distribuirea unuibuletin informativ gratuit al primăriei,intitulat „Curierul de Iaşi“. Gazetaapare încă din decembrie 2006, iniţiallunar, în 30.000 de exemplare.
Începând cu vara anului trecut,buletinul apare cu periodicitate săptămânală. În acest moment, conform datelorfurnizate de municipalitate, „Curierulde Iaşi“ are un tiraj de 12.000 deexemplare pe săptămână, adică 48.000pe lună. Potrivit autorităţilor locale,până în vară, tirajul va creşte la110.000 de exemplare săptămânal,care ar urma să coste aproximativ12.500 de lei.
În topul tirajelor din România
Ultima iniţiativă, prezentată recentde coordonatorii ziarului primăriei, ascandalizat atât opinia publică locală,cât şi pe opozanţii politici ai primaruluiNichita. Astfel, tirajul „Curieruluide Iaşi“ ar urma să fie mărit, pânăîn preajma campaniei electorale, la110.000 de exemplare, adică la numărul exact de „gospodării“ înregistrareîn municipiul Iaşi la recensă-mântul din 2004.
„Ne-am gândit să punem câte unziar în cutia poştală a fiecărei gospodării din Iaşi. Credem că este nevoie cainiţiativele şi realizările municipalităţiisă ajungă la ieşeni nedisimulat. Creşterea tirajului va avea loc etapizat şiestimăm că va atinge vârful propusdupă alegerile locale din vară, ca să numai fim acuzaţi că facem campanieelectorală“, a precizat Ninel Berneagă,şeful Biroului Comunicare din cadrulprimăriei şi redactor-şef al „Curieruluide Iaşi“. În acest moment, primăriacheltuieşte lunar,