Târgul Imobiliar Naţional revine la World Trade Center Bucureşti, între 19-23 martie, cu cea de-a doua expoziţie din cadrul ediţiei de primăvară. 70 de proiecte rezidenţiale şi 40 de companii din industria imobiliară – peste 70% din proiecte fiind diferite de cele prezentate in cadru tIMOn in editia din februarie – vor fi prezentate publicului în penultima expoziţie imobiliară din cadrul ediţiei de primăvară a tIMOn, eveniment organizat de către Admedia Consulta.
Târgul Imobiliar Naţional revine la World Trade Center Bucureşti, între 19-23 martie, cu cea de-a doua expoziţie din cadrul ediţiei de primăvară. 70 de proiecte rezidenţiale şi 40 de companii din industria imobiliară – peste 70% din proiecte fiind diferite de cele prezentate in cadru tIMOn in editia din februarie – vor fi prezentate publicului în penultima expoziţie imobiliară din cadrul ediţiei de primăvară a tIMOn, eveniment organizat de către Admedia Consulta.
În cadrul expoziţiei sunt prezentate proiecte cu valoare de investiţie de peste 4 miliarde euro, însumând aproximativ 22.000 de unităţi locative în Bucureşti, Braşov, Sinaia, Buşteni, Bran, Iaşi, Bacău, Ploieşti, Constanţa, Costineşti, Olimp, Hurghada (Egipt), Balcic, Sofia şi Sunny Beach (Bulgaria), Spania şi Brazilia.
Dintre acestea sunt scoase la vânzare 17.000 de locuinţe în Bucureşti, 1.000 în zona montană Prahova-Braşov, 500 pe litoral, 1.500 în provincie şi 500 în străinătate.
Ponderea cea mai mare este deţinută de către apartamente, acestea fiind şi cele mai căutate locuinţe în cadrul târgului.
În urma unui studiu efectuat la expoziţia din februarie a reieşit că 82% din cei 17.000 vizitatori ai tIMOn din februarie au căutat apartamente, 61% dintre aceştia fiind dispuşi să plătească pentru un apartament între 75.000 şi