In conditiile in care cererea pe piata auto nord-americana inregistreaza un regres, iar piata auto europeana stagneaza, producatorii mondiali de automobile se vad amenintati de noii concurenti estici, care aduc la masa de joc o oferta deloc loiala, incadr
Primul indraznet al grupului a fost insa tot o companie europeana, Renault, care a vazut in piata auto o nisa inca neexplorata. Produsul Renault este fabricat inca din 2004 in Romania, la Mioveni, si se vinde deja mai bine in pietele Europei de Vest decat in tarile pentru care a fost proiectat, astfel ca anul trecut 56% din productia Automobile Dacia, de 230.000 de unitati, au fost livrate la export. In conditiile in care cererea pe piata auto nord-americana inregistreaza un regres, iar piata auto europeana stagneaza, producatorii mondiali de automobile se vad amenintati de noii concurenti estici, care aduc la masa de joc o oferta deloc loiala, incadr
Primul indraznet al grupului a fost insa tot o companie europeana, Renault, care a vazut in piata auto o nisa inca neexplorata. Produsul Renault este fabricat inca din 2004 in Romania, la Mioveni, si se vinde deja mai bine in pietele Europei de Vest decat in tarile pentru care a fost proiectat, astfel ca anul trecut 56% din productia Automobile Dacia, de 230.000 de unitati, au fost livrate la export.