Daca viitorul model Mercedes Clasa B este inca in ceata, versiunea aflata acum in productie a trecut printr-o usoara restilizare la toate capitolele. In noua sa forma masina de clasa B de la Mercedes va ajunge in showroom-uri de la jumatatea acestui an. Imaginile de mai jos arata un B Class mai fioros, o masina care nu mai poate fi catalogata drept „pentru fete”.
Capota motorului este schimbata la aceasta versiune, grila fata si bara – asa cum reliefau la sfarsitul anului trecut o serie de imagini „spion”. La spate masina are alte stopuri si o noua bara. Privita de jur-imprejur B Class este mai compacta, mai sportiva si mai actuala.
Cat ar parea a rezolvare „romaneasca”, problema noxelor este lasata in grija unul propulsor care stie sa consume gaz. Acesta face parte din gama BlueEfficiency, va utila modelul B170 care primeste extensia NGT (Natural Gas Technology) si poate consuma atat gaz, cat si benzina. B 170 NGT are la dispozitie 116 CP si o independenta de 1000 de km, o distanta proprie vehiculelor propulsate de motoare diesel.
Integral in StiriAuto.ro. Daca viitorul model Mercedes Clasa B este inca in ceata, versiunea aflata acum in productie a trecut printr-o usoara restilizare la toate capitolele. In noua sa forma masina de clasa B de la Mercedes va ajunge in showroom-uri de la jumatatea acestui an. Imaginile de mai jos arata un B Class mai fioros, o masina care nu mai poate fi catalogata drept „pentru fete”.
Capota motorului este schimbata la aceasta versiune, grila fata si bara – asa cum reliefau la sfarsitul anului trecut o serie de imagini „spion”. La spate masina are alte stopuri si o noua bara. Privita de jur-imprejur B Class este mai compacta, mai sportiva si mai actuala.
Cat ar parea a rezolvare „romaneasca”, problema noxelor este lasata in grija unul propulsor care stie sa consume gaz. Acesta