Compania Apemin Tusnad, unul dintre primii cinci producatori de apa minerala din Romania, a incheiat anul financiar 2007 cu o cifra de afaceri de 43,8 milioane lei, in crestere cu 41,5% fata de 2006. Profitul brut al companiei a crescut cu 59,4%, ajungand la 3,4 milioane lei. Anul 2007 a insemnat pentru Apemin Tusnad finalizarea unui proiect de dezvoltare, plan de investitii care a fost directionat către marirea capacitatilor de productie si cresterea capabilitatilor logistice si de
Compania Apemin Tusnad, unul dintre primii cinci producatori de apa minerala din Romania, a incheiat anul financiar 2007 cu o cifra de afaceri de 43,8 milioane lei, in crestere cu 41,5% fata de 2006. Profitul brut al companiei a crescut cu 59,4%, ajungand la 3,4 milioane lei.
Anul 2007 a insemnat pentru Apemin Tusnad finalizarea unui proiect de dezvoltare, plan de investitii care a fost directionat către marirea capacitatilor de productie si cresterea capabilitatilor logistice si de distributie. Investitiile totale s-au ridicat in jurul cifrei de 6,5 milioane euro.
Din iulie 2007 compania dispune de doua linii de imbuteliere cu o capacitate totala de 42.000 litri pe ora.
Investitia intr-o noua linie de imbuteliere a determinat o crestere de 39% a volumul vanzarilor. In 2007 s-au vandut 84,9 milioane litri, comparativ cu 61,2 milioane litri in 2006. Volumul vanzarilor cantitative a crescut cu 37%, respectiv 44,3 milioane bucati in 2007 si 32,3 milioane bucati in 2006.
Ponderea principalelor produse ale companiei la cifra de afaceri a fost distribuita astfel: Tusnad 77 %, Izvorul Ascuns 15%, Izvorul Zanelor 8 %.
Din vara anului 2007 Apemin Tusnad a intrat si pe piata sucurilor naturale prin importul si distributia brandului bulgar Florina. Pent