Flamingo International, al treilea retailer de pe piata de electronice, electrocasnice si IT&C din Romania, estimeaza ca vanzarile de televizoare LCD se vor dubla in 2008, la aproximativ 500.000 de unitati. Potrivit companiei, piata LCD-urilor va ajunge la o valoare de peste 300 de milioane de euro, ca urmare a preturilor tot mai accesibile si a unei oferte largi din partea jucatorilor din piata. Oficialii Flamingo apreciaza un ritm similar de crestere si pentru vanzari de televizoare cu plasma, care vor ajunge in acest an la circa 50.000 de unitati. Potrivit companiei, in 2007, pe piata de electronice au fost vandute 250.000 de unitati de LCD-uri si plasme, Flamingo detinand o cota de 15% din aceasta piata. In 2007, vanzarile de LCD-uri si plasme au contribuit cu 25% la totalul vanzarilor inregistrate de Flamingo International, cele mai cautate marci din aceasta categorie fiind Samsung, Philips, Panasonic, Sony, LG, Veryo si Grundig. Grupul Flamingo International si-a bugetat pentru 2008 o cifra de afaceri de 210 milioane de euro, in crestere cu 23% fata de anul trecut. Flamingo International, al treilea retailer de pe piata de electronice, electrocasnice si IT&C din Romania, estimeaza ca vanzarile de televizoare LCD se vor dubla in 2008, la aproximativ 500.000 de unitati. Potrivit companiei, piata LCD-urilor va ajunge la o valoare de peste 300 de milioane de euro, ca urmare a preturilor tot mai accesibile si a unei oferte largi din partea jucatorilor din piata. Oficialii Flamingo apreciaza un ritm similar de crestere si pentru vanzari de televizoare cu plasma, care vor ajunge in acest an la circa 50.000 de unitati. Potrivit companiei, in 2007, pe piata de electronice au fost vandute 250.000 de unitati de LCD-uri si plasme, Flamingo detinand o cota de 15% din aceasta piata. In 2007, vanzarile de LCD-uri si plasme au contribuit cu 25% la totalul vanzarilor