Clientii Raiffeisen Bank au fost marti tinta unui nou atac de tip phishing, al doilea din aceasta luna. Clientilor li se cerea sa completeze un chestionar referitor la serviciile bancii, in schimbul carora era promis un premiu de 20 euro. Bineinteles, clientilor li se cereau si datele personale de identificare bancara. Oficialii Raiffeisen au declarat pentru HotNews.ro ca au luat toate masurile necesare pentru inchiderea si anihilarea atacului si recunosc ca se confrunta din ce in ce mai des cu astfel de cazuri din cauza folosirii pe scara larga a Internetului.
Iata textul e-mail-ului, al carui subiect este "Felicitari!":
From: Raiffeisen Bank
Sent: Tuesday, March 18, 2008 4:05 PM
Subject: Felicitari
Felicitari!
Draga client,
Datorita fidelitatii dumneavoastra Raiffeisen Bank,
iti pune la dispozitie un set de 4 intrebari referitoare
la serviciile bancii noastre si a angajatilor nostri.
In schimbul acestor intrebari primesti un premiu
in valoare de 20 EUR.
Te rugam petrece doar 2 minute din timpul tau sa ne ajuti sa ne imbunatatim serviciile.
Nu rata sansa sa schimbi ceva
Pentru a continua apasa pe linkul afisat mai jos:
https://www.raiffeisen.ro
Copyright © 2008 Raiffeisen Bank
Nota redactiei: Dupa ce se raspundea celor 4 intrebari se cerea completarea unui formular cu datele personale.
Raiffeisen: Ne confruntam din ce in ce mai des cu astfel de mesaje electronice
Contactati de HotNews.ro. reprezentantii Raiffeisen au precizat ca au fost luate toate masurile de stopare a atacului si ca nu sunt informatii care sa indice ca vreunul din clientii bancii ar fi fost inselat.
"Raiffeisen Bank este pregatita si a luat imediat toate masurile necesare pentru inchiderea si anihilarea acestor site-