Pregătirea documentelor pentru secţiunea Alexandria-Craiova costă aproape 2,3 milioane de euro. În decembrie, Mihai Grecu, directorul general al CNADNR, voia să-i excludă pe spanioli de la licitaţiile viitoare. Controversaţii spanioli de la Inocsa au câştigat un nou contract prin bunăvoinţa Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), de data aceasta fiind vorba despre serviciile de asistenţă tehnică pentru pregătirea documentelor pentru finanţare, licitaţie şi construcţie a două secţiuni de drum. Este vorba de lucrările de reabilitare a secţiunii Alexandria-Craiova de pe DN 6 (126,25 km), ce aparţine reţelei de drumuri transeuropene (TEN-T), şi de construirea variantelor de ocolire a oraşelor Caracal (15,96 km) şi Alexandria (9,71 km). Contractul, cofinanţat de Comisia Europeană, prin Facilitatea ex-ISPA, şi de Guvernul României, prin bugetul de stat, are o valoare totală de 1.890.300 de euro (exclusiv TVA) şi a fost atribuit, după cum susţine CNADNR, „prin licitaţie internaţională restrânsă firmei INOCSA Ingenieria SL din Spania“. Durata de implementare a contractului este de 15 luni de la data începerii serviciilor de asistenţă tehnică, beneficiar fiind CNADNR. Studiul pentru reabilitarea DN 1H şi DN 24, încă patru milioane de euro La sfârşitul lunii ianuarie, CNADNR anunţa că a semnat cu Inocsa alt contract în valoare de aproape patru milioane de euro, plus TVA. Şi acesta privea asistenţa tehnică în vederea elaborării studiului de fezabilitate, proiectului tehnic, detaliilor de execuţie şi a documentaţiei de licitaţie pentru două secţiuni de drum ce aparţin reţelei transeuropene de transport (TEN-T), şi este cofinanţat de Comisia Europeană, prin Facilitatea ex-ISPA, şi de Guvernul României, prin bugetul de stat. Potrivit CNADNR, „prin serviciile de asistenţă tehnică contractate, se are în vedere întocmirea documentaţiei pentr