Lumea asigurărilor s-a îmbogăţit de curând cu încă o ciudăţenie: un producător de vin şi-a asigurat nasul pentru suma de 3,9 milioane de lire sterline, stabilind un nou standard, notează publicaţia britanică The Guardian. Ilija Gort, un olandez mustăcios şi pasionat de muzică, a cumpărat în 1994 un castel în Bordeaux, apucându-se cu pasiune de făcut vinuri. Cum nasul îl ajută mult în această meserie, s-a gândit că cel mai bine ar face rost de o poliţă de asigurare a preţiosului organ, nu cumva să păţească ceva şi să rămână păgubit pe viaţă. Societatea Lloyd's of London a acceptat provocarea şi în acelaşi timp şi explicaţia lui Gort, conform căreia nasul este cea mai importantă proprietate a sa, fiind esenţial pentru a garanta calitatea vinurilor pe care le produce. Asiguratorii oferă de mai mult timp celebrităţilor posibilitatea de a-şi asigura diverse părţi ale corpului, ofertă de care s-au bucrat, de-a lungul timpului, mâinile lui Keith Richards, pieptul lui Dolly Parton, picioarele lui Betty Grabble şi ale lui Fred Astaire (ca, de altfel, şi a zeci de fotbalişti), degetele pianistului Richard Clayderman şi vocea lui Bruce Springsteen. (A.I.)
Lumea asigurărilor s-a îmbogăţit de curând cu încă o ciudăţenie: un producător de vin şi-a asigurat nasul pentru suma de 3,9 milioane de lire sterline, stabilind un nou standard, notează publicaţia britanică The Guardian. Ilija Gort, un olandez mustăcios şi pasionat de muzică, a cumpărat în 1994 un castel în Bordeaux, apucându-se cu pasiune de făcut vinuri. Cum nasul îl ajută mult în această meserie, s-a gândit că cel mai bine ar face rost de o poliţă de asigurare a preţiosului organ, nu cumva să păţească ceva şi să rămână păgubit pe viaţă. Societatea Lloyd's of London a acceptat provocarea şi în acelaşi timp şi explicaţia lui Gort, conform căreia nasul este cea mai importantă proprietate a sa, fiind esenţial pentru