Reporterii EVZ au identificat semaforizări rutiere desprinse parcă din „zona crepusculară“. Sursa: Ovidiu Pauliuc
Zeci de semne de circulaţie înghesuite pe o distanţă de 150 de metri, de străzi pe care poţi intra, dar nu mai poţi ieşi, de parcări amenajate într-un scuar inaccesibil sau de un stâlp uitat după asfaltare în mijlocul intersecţiei sunt numai câteva din situaţiile care provoacă confuzie şoferilor şi haos în trafic.
CURTEA DE ARGEŞ.În 1998 au fost amplasate patru semafoare nou-nouţe, în principalele intersecţii ale oraşului: Traian şi Făgăraş. Semafoarele nu au funcţionat nicio secundă, pentru că nu au fost racordate le curent. „Nimeni nu mai ştie nici măcar cum se numeşte firma care le-a făcut, cred că au costat vreo 19 milioane în banii ăia de atunci“, spune directorul economic al primăriei, Gheorghe Florescu. Şeful Poliţiei Rutiere, comisarul Cristian Puicănescu, crede că semafoarele nu sunt oricum eficiente şi că ar trebui înlocuite cu un sens giratoriu.
BACĂU.La câţiva kilometri de la ieşirea din Bacău spre Piatra- Neamţ, în localitatea Gârleni, există peste 40 de indicatoare, în- şirate pe circa 150 de metri. Semnele indică în prezent lucrări încă neîncepute, dar şoferii sunt nevoiţ i să reducă viteza pentru a putea observa şi respecta semnele.
BUZĂU.Pe Bulevardul Unirii, principala arteră de circulaţie din Buzău, la interesecţia cu Colonel Buzoianu, săgeata marcată pe asfalt le recomandă şoferilor înscrişi pe banda a treia să vireze la stânga. Pe stâlpul pe care sunt montate semafoarele, un indicator arată că automobiliştii se pot deplasa doar înainte sau la dreapta.
DEVA.Pe bulevardul Decebal, în zona „Opera“, vechea trecere de pietoni a fost „anulată“, dar neştearsă. O alta a fost marcată pe carosabil la o distanţă de circa 15 metri. Pe o zonă în care sunt