Dupa Renault (prin preluarea uzinelor Dacia Pitesti) si Ford (care saptamana aceasta va perfecta preluarea Automobile Craiova), pentru urmatorii ani, cel putin inca doua noi intrari sunt date ca posibile, pentru industria auto din Romania. Daca informatiile se vor confirma, in doar cativa ani, Romania ar putea totaliza o productie anuala de pana la un million de unitati. Valul producatorilor de subansamble, furnizori ai marilor jucatori de pe piata auto, pare sa fie urmat acum chiar de catre acestia din urma, din postura de investitori strategici.
Mercedes-Benz, care ia in calcul Romania, alaturi de Polonia, pentru suplimentarea productiei la urmatoarea generatie a modelelor Clasa A si Clasa B, alaturi de Mitsubishi, despre care se spune ca ar putea produce aici, pentru a acoperi cererea europeana, careia nu-i poate face fata - iata ultimele nume vehiculate in acest sens. In fine, pe lista ar mai fi General Motors, insa in ultima vreme nu s-a mai auzit nimic referitor la intentia gigantului american vizavi de Romania.
Integral in AutoNews.ro Dupa Renault (prin preluarea uzinelor Dacia Pitesti) si Ford (care saptamana aceasta va perfecta preluarea Automobile Craiova), pentru urmatorii ani, cel putin inca doua noi intrari sunt date ca posibile, pentru industria auto din Romania. Daca informatiile se vor confirma, in doar cativa ani, Romania ar putea totaliza o productie anuala de pana la un million de unitati. Valul producatorilor de subansamble, furnizori ai marilor jucatori de pe piata auto, pare sa fie urmat acum chiar de catre acestia din urma, din postura de investitori strategici.
Mercedes-Benz, care ia in calcul Romania, alaturi de Polonia, pentru suplimentarea productiei la urmatoarea generatie a modelelor Clasa A si Clasa B, alaturi de Mitsubishi, despre care se spune ca ar putea produce aici, pentru a acoperi cererea