Romtelecom si-a propus pentru acest sa-si dubleze baza de clienti pe serviciile de televiziune pe satelit (Dolce) si acces la internet (Clicknet), astfel incat fiecare dintre cele doua produse sa numere la finele lui 2008 cate aproximativ 700.000 de clienti, au declarat oficialii Romtelecom.
In ce priveste serviciul de televiziune Dolce, Yorgos Ioannidis - CEO al Romtelecom, afirma ca in acest an compania va urmari o repozitionare a produsului astfel incat compania sa obtina venituri mai mari. "Anul trecut a fost unul in care am intrat pe aceasta piata, ca un jucator nou, si am urmarit sa crestem. In acest an vom reevalua pozitionarea Dolce, astfel incat sa reusim sa majoram veniturile pe care le obtinem din acest serviciu", a spus Ioannidis.
In alta ordine de idei, oficialii Romtelecom spun ca obiectivul companiei este sa nu scada in 2008 sub plafonul e trei milioane de clienti pe telefonia fixa si chiar sa incerce o majorare a numarului de utilizatori. Avand in vedere obiectivele de dublare a clientilot pe serviciile de televiziune si internet si de mentinere sau majorare a bazei de utilizatori de telefonie fixa, oficialii Romtelecom se asteapta ca in acest an sa-si majoreze veniturile fata de anul trecut. Romtelecom si-a propus pentru acest sa-si dubleze baza de clienti pe serviciile de televiziune pe satelit (Dolce) si acces la internet (Clicknet), astfel incat fiecare dintre cele doua produse sa numere la finele lui 2008 cate aproximativ 700.000 de clienti, au declarat oficialii Romtelecom.
In ce priveste serviciul de televiziune Dolce, Yorgos Ioannidis - CEO al Romtelecom, afirma ca in acest an compania va urmari o repozitionare a produsului astfel incat compania sa obtina venituri mai mari. "Anul trecut a fost unul in care am intrat pe aceasta piata, ca un jucator nou, si am urmarit sa crestem. In acest an vom reevalua pozitionarea Dolce, ast