Printre soiurile din care vor gusta oficialii prezenţi la summit se mai numără Feteasca Regală, Pinot Noir şi Merlot. Sursa: Reuters
Compania Cramele Halewood,singurul furnizor de vin alSummitului NATO, va livrapentru eveniment zece soiuride vinuri produse în România, ne-a declaratdirectorul comercial al companiei,Mihai Chitic. „În total, vom livra 3.500de sticle de vin şi 500 de sticle despumant, din soiuri premiate“, ne-aspus Chitic. Câteva dintre soiurile dincare vor gusta delegaţii sunt FeteascăNeagră, Fetească Regală, Pinot Noir şiMerlot. Producătorul nu va obţinevenituri în urma acestui contract, fiindpartener (sponsor) al evenimentului.
Potrivit unor surse din piaţă, şi companiileJidvei şi Murfatlar ar fi intenţionat să devină furnizori al evenimentului,însă negocierile cu organizatoriiau eşuat.
Şpriţ cu Borsec
Pe de altă parte, compania Romaqua,producătorul mărcii de apă mineralăBorsec, va furniza Summitului NATOcirca 6.500 de sticle de apă, în baza unuicontract de sponsorizare, ne-a spusMihaela Drăghici, directorul de comunicare.„Nu vom obţine niciun venit de peurma contractului, întrucât suntempartenerii evenimentului“, a explicatDrăghici. Apa minerală va fi îmbuteliatăîn sticle de 0,75 litri, nu în ambalaj PET.
Borsec, lider pe piaţa apelor mineraledin România, este singura marcă de apăîmbuteliată ce se va afla pe mesele înjurul cărora se vor discuta problemelefierbinţi ale Alianţei Nord-Atlantice.
Sponsorizăride la liderii de piaţă
Una din cinci sticle de apă mineralăvândută în România este Borsec,conform datelor Societăţii Naţionale aApelor Minerale. Potrivit aceleiaşi surse,Romaqua a îmbuteliat, în 2006, circa230 de milioane de litri de apă minerală.
Printre cei mai mari jucători pe piaţaapelor minerale, estimată la peste 1,1miliarde de litri anual, se n