In 2008, peste 70 la suta din masinile cumparate vor fi din import, sustine analistul auto Dan Vardie. Cresterea vanzarilor de autoturisme locale se va datora exclusiv Daciei, prin noul model Sandero, iar productia Daewoo este foarte mica si va inceta in curand. Chiar daca Ford preia uzina de la Craiova, oficialii spun ca nu vor produce nicio masina aici pana la sfarsitul anului.
Piata romaneasca de autoturisme va inregistra o crestere de 20 pana la 27 la suta fata de anul trecut conform previziunilor analistilor auto.
"Romania se va afla in situatia in care se va lupta intre doua cifre, cifra de 380 de mii de autoturisme vandute si pragul psihologic, al doilea prag istoric al Romaniei, de 400 de mii de unitati", a declarat Dan Vardie.
Integral pe The Money Channel In 2008, peste 70 la suta din masinile cumparate vor fi din import, sustine analistul auto Dan Vardie. Cresterea vanzarilor de autoturisme locale se va datora exclusiv Daciei, prin noul model Sandero, iar productia Daewoo este foarte mica si va inceta in curand. Chiar daca Ford preia uzina de la Craiova, oficialii spun ca nu vor produce nicio masina aici pana la sfarsitul anului.
Piata romaneasca de autoturisme va inregistra o crestere de 20 pana la 27 la suta fata de anul trecut conform previziunilor analistilor auto.
"Romania se va afla in situatia in care se va lupta intre doua cifre, cifra de 380 de mii de autoturisme vandute si pragul psihologic, al doilea prag istoric al Romaniei, de 400 de mii de unitati", a declarat Dan Vardie.
Integral pe The Money Channel