Din ce în ce mai multă lume prinde gustul urban al lucrurilor hand-made. Avantaje sunt de ambele părţi: creatoarele câştigă bine din ideile lor, cumpărătoarele evită produsele în serie. Sursa: Oana Botezatu
Fetele de la Burp fac oi-manelisteşi nori-spermatozoizi, buni de agăţatîn piept, iar surorile de laBuburuze asortează cerceii dinlemn, pictaţi cu floricele, la genţilecu aplicaţii de ciuperci colorate.Andreea, de la Biba Bijoux, faceaccesorii din scorţişoară, sticlă şipoze decupate din reviste decinema, iar Alexandra îl pune pemonstruleţul Piku pe gentuţe dinreiat. Toate sunt specialiste înobiecte de artă „făcute de mână“(botezate şi încadrate la „hand-made“)- cercei, broşe, coliere,inele, genţi şi portofele-unicat, pecare le vând în buticuri cochetedin Capitală şi mai ales peinternet.
Inspirat de moda internaţională,hand-made-ul de România eîn floare. Create pentru persoaneleîndrăzneţe, care detestăuniforma de la mall şi preţul puspe etichetele cu ştaif, articolelehand-made sunt preferate celorproduse în serie şi ajung din ce înce mai des în garderoba tinerilor.Pentru amatori, dar şi pentrucurioşi, mâine, la Green Hours (dela 10.00 la 18.00), se deschide unnou târg de accesorii hand-made.
Burp, lumea funkyde lângă Cişmigiu
„Never grou up!“ („Rămâicopil!“) este regula de bază înlumea Burp, creată de Rodica şiNico, prietene şi absolvente de comunicareşi relaţii publice. Într-ozi din 2006 se plictiseau. Cumaveau prin casă nişte „pielicică“,s-au gândit să facă nişte broşe. Laînceput au fost nişte omuleţibusiness şi un Miki Mouse-violator.„Fiecare personaj are unnume, o poveste, personalitate.Ne place să credem că toţi aucrescut lângă o centrală nucleară şi au fost afectaţi într-un fel sau altul, mai mult sau mai puţin“,explică Nico.
În camera mică dintr-un blocaproape de Cişmigiu e lumeaBurp, plină de acce