Agentia Leo Burnett si-a pus seful de la planificare, Razvan Matasel, sa-i dea lectii de Macarena unui participant la Olimpiadele Comunicarii, intr-un spot plasat pe Internet si care se doreste sa devina viral. Clipul face parte din campania publicitara realizata de Leo Burnett pentru promovarea editiei din acest an a Olimpiadelor Comunicarii, competitie nationala adresata tinerilor interesati sa lucreze in publicitate.
Potrivit unui comunicat al Asociatiei Ethos, organizatorul Olimpiadelor, ideea campaniei desfasurate de Leo Burnett este sa se foloseasca de renumele membrilor juriului selectat pentru editia din 2008, ce include oameni din publicitate, PR si media.
Pe langa spotul cu Razvan Matasel predand Macarena, campania mai include machete de presa cu Razvan Matasel, Razvan Capanescu (creative director Publicis) si ziaristul Victor Ciutacu, precum si bannere online cu Victor Ciutacu si Gabriela Lungu (managing partner The Practice). Executiile merg pe ideea ca participantii talentati de la Olimpiadele Comunicarii au sanse mari de angajare.
Restul executiilor pot fi vizualizate pe site-ul evenimentului. Agentia Leo Burnett si-a pus seful de la planificare, Razvan Matasel, sa-i dea lectii de Macarena unui participant la Olimpiadele Comunicarii, intr-un spot plasat pe Internet si care se doreste sa devina viral. Clipul face parte din campania publicitara realizata de Leo Burnett pentru promovarea editiei din acest an a Olimpiadelor Comunicarii, competitie nationala adresata tinerilor interesati sa lucreze in publicitate.
Potrivit unui comunicat al Asociatiei Ethos, organizatorul Olimpiadelor, ideea campaniei desfasurate de Leo Burnett este sa se foloseasca de renumele membrilor juriului selectat pentru editia din 2008, ce include oameni din publicitate, PR si media.
Pe langa spotul cu Razvan Matasel