V-aţi săturat de costumele Versace? Are deja prea multă lume aceeaşi marcă? V-aţi săturat şi de geanta sau de mobila aceleiaşi mărci de lux? Sursa: Reuters
Nu e nicio problemă, aveţi ce să vă doriţi. Pentru că nu aveţi încă elicopterul Versace - cel mai nou produs al mărcii. Şi sigur nu aveţi dacă nu sunteţi Ion Ţiriac, românul care ieri a intrat în posesia unuia dintre primele două elicoptere ce poartă logoul Versace.
Casa de modă din Milano şi-a făcut ieri intrarea în sectorul transportului aerian de lux, informează Reuters, dezvăluind două aparate de zbor la care semnează designul interior personalizat. „Am trecut o nouă frontieră a luxului“, s-a lăudat Giancarlo Di Risio, directorul executiv al Casei Versace, care a dezvăluit publicului, ieri, cele două noi aparate de zbor împreună cu cei doi proaspeţi proprietari - Ion Ţiriac şi omul de afaceri italian Bruno Zago, manager la Hewlett-Packard.
Elicopterul lui Ţiriac, mai strălucitor
Aeronavele, a căror construcţie a durat circa un an, sunt produse de Augusta Westland, o subdivizie a grupului aeronautic şi de apărare Finmeccanica, dar poartă logoul Medusa, imaginea clasică a casei de modă exclusiviste din Milano. Versace a realizat pe parcursul unui întreg an accesoriile şi elementele de design care le individualizează conform cerinţelor clientului, adăugând însă stilul şi opulenţa inconfundabile.
Preţul bijuteriilor aeriene nu a fost dezvăluit de casa de creaţie, însă numai elicopterul, fără designul şi finisajele de lux cu logoul Medusei, costă, potrivit Augusta Westland, între 3,5 şi 4 milioane de euro. La această „modestă“ sumă se adaugă costul mărcii şi mai ales al finisajelor, care poate varia mult în funcţie de preferinţele clientului.
Românul Ţiriac a optat pentru varianta „Grand“, mai strălucitoare şi, mai mult ca sigur, mai scu