La mijlocul lunii februarie s-a desfăşurat, la Frankfurt pe Main, târgul Ambiente, o importantă întâlnire destinată segmentului de bunuri de larg consum pentru zona de locuit în special
La mijlocul lunii februarie s-a desfăşurat, la Frankfurt pe Main, târgul Ambiente, o importantă întâlnire destinată segmentului de bunuri de larg consum pentru zona de locuit în special. Sub umbrela acestuia au avut loc în total trei manifestări:
Dining – în cadrul căruia au fost arătate cele mai noi produse pentru zona de luat masa (sticlă, porţelan, ceramică, tacâmuri, ornamente pentru masă) şi cea a bucătăriei (electrocasnice mici şi produse specifice funcţiunii).
Living – unde atenţia a fost concentrată asupra mobilierului şi a ambientului interior.
Giving – aici totul s-a învârtit în jurul coloratei lumi a cadourilor.
În cele ce urmează vom face o rapidă trecere în revistă asupra a ceea ce a însemnat ediţia din acest an a întregii manifestări.
Pe scurt...
Reciclabilitate, eleganţă, claritate şi lux – sunt patru direcţii remarcabile ale manifestării din acest an. Retro sau barocul au fost prea puţin luate de această dată în seamă. Lookul preponderent a fost definit de linii curate, contemporane, naturale. “Cât mai puţin” poate fi considerată o linie de ordine pentru ceea ce s-a întâmplat în acest an la Frankfurt.
Natural
Consumatorii au devenit mai atenţi la ceea ce se întâmplă în jurul lor, mai responsabili vizavi de societatea în care trăiesc şi tot mai chitiţi către un stil de viaţă natural.
Corespunzător, în domeniul locuinţei, dorinţele le-au fost traduse prin utilizarea în mare măsură a unor materiale precum lemnul, ceramica şi piatra.
Albul a dat tonul atunci când a venit vorba despre coloristica interioarelor – acesta creând un ambient natural şi cald în combinaţiile cu marouri, bejuri şi auriu