Bugetul alocat activitatilor de promovare si marketing pe plan international ale Gecad Technologies, producatorul solutiei de mesagerie electronica Axigen, a urcat anul acesta la peste 100.000 de euro, ulterior investitiei de 2 mil. euro in companie a consortiului din care fac parte fondurile Cisco Growth Fund III si Global Finance.
"Odata cu intrarea in actionariat a noilor investitori, cea mai mare schimbare s-a resimtit la nivelul investitiilor in marketing", a declarat pentru ZF Oana Bornaz, directorul executiv al Gecad Technologies, care a precizat ca firma va participa intr-un timp foarte scurt la un numar de targuri internationale dedicate furnizorilor de servicii internet, principala tinta a solutiei Axigen.
Circa 80% din vanzarile de 300.000 de euro inregistrate de solutia de mesagerie anul trecut au fost realizate in afara Romaniei, regiunea care a generat cele mai multe venituri fiind Asia-Pacific.
Luna aceasta, Gecad Technologies a participat la WebHostingDay din Germania, unde a avut o prezentare impreuna cu compania de virtualizare Parallels, cu care a incheiat recent un parteneriat de distributie. In aprilie si mai vor urma Gartner IT ChannelVision (Italia), ISPCON (Statele Unite) si NinaIT (Canada), iar tot in luna aprilie compania va organiza la Bucuresti un seminar pe tema mesajelor electronice nesolicitate (spam), a precizat Bornaz.
In urma participarii la evenimentele de pe continentul nord-american, compania va stabili daca va deschide sau nu o reprezentanta in Statele Unite. Gecad ePayment, integrator de solutii pentru comertul electronic, are deja un birou in orasul Mountain View din Silicon Valley.
Bornaz a mai precizat ca asteapta in luna viitoare prima evaluare a activitatii Gecad Technologies dupa schimbarea structurii actionariatului. "In aprilie va fi prima 'confruntare' cu noii investitori, dupa intrunirea p