Audi Q5 este tot mai aproape de forma sa finala, cea care va ajunge in cele din urma pe linia de producatie. De la conceptul Cross Coupe prezentat de germani in 2007 la salonul de la Beijing, masina a evoluat semnificativ in ceea ce priveste forma exteriora. Modelul surprins pe strazile din Germania seamana mai mult cu fratele mai mare Q7 decat cu prototipul din China.
SUV-ul compact de la Audi este construit pe aceeasi platforma cu A4 si A5 (Modular Longitudinal Platform). Aceasta permite inginerilor sa pozitioneze motorul longitudinal si cutia de viteze mai spre centrul masinii. Cumplul motor/transmisie treace de axul rotilor, platforma este redimensionata modular, dar lungimea sa generala ramane neschimbata.
Audi Q5 va fi destul de incapator pentru 5 oameni si destul de agil pentru a-i deplasa in conditii de siguranta si cu viteze de 200 de km/h.
Integral in StiriAuto.ro Audi Q5 este tot mai aproape de forma sa finala, cea care va ajunge in cele din urma pe linia de producatie. De la conceptul Cross Coupe prezentat de germani in 2007 la salonul de la Beijing, masina a evoluat semnificativ in ceea ce priveste forma exteriora. Modelul surprins pe strazile din Germania seamana mai mult cu fratele mai mare Q7 decat cu prototipul din China.
SUV-ul compact de la Audi este construit pe aceeasi platforma cu A4 si A5 (Modular Longitudinal Platform). Aceasta permite inginerilor sa pozitioneze motorul longitudinal si cutia de viteze mai spre centrul masinii. Cumplul motor/transmisie treace de axul rotilor, platforma este redimensionata modular, dar lungimea sa generala ramane neschimbata.
Audi Q5 va fi destul de incapator pentru 5 oameni si destul de agil pentru a-i deplasa in conditii de siguranta si cu viteze de 200 de km/h.
Integral in StiriAuto.ro