După ce a şocat pe toată lumea inscripţionând tricouri cu sloganul "Alup igus”, Răzvan Ciobanu revine mai agresiv ca niciodată. Sătul de atâta "ipocrizie sexuală”, designerul a decis să facă o campanie care să lupte împotriva acestei idei.
După ce a şocat pe toată lumea inscripţionând tricouri cu sloganul "Alup igus”, Răzvan Ciobanu revine mai agresiv ca niciodată. Sătul de atâta "ipocrizie sexuală”, designerul a decis să facă o campanie care să lupte împotriva acestei idei.
"Preciouss by Răzvan Ciobanu” din sezon acesta are o campanie mai puţin obişnuită. "Atelierul meu s-a transformat pentru două zile dintr-un birou de lucru într-o luxoasă cameră de hotel, cu tot ce-i trebuie, tapet Fornasetti, pat Poltrona Frau, aşternut de mătase. Apoi el şi ea (foto)... el mai mic ca şi vârstă, ea...prima lui experienţă sentimentală şi sexuală... o joacă, un shooting pe care ea îl iniţializează şi care are, evident, un mega iz sexual”. De ce a optat Răzvan pentru o astfel de campanie, care ar putea stârni tot felul de comentarii? "Pentru că hainele lui emană sexualitate, pentru că sunt purtate de oameni cu atitudine, pentru că i-a plăcut ideea”, explică PR-ul designerului. "Trăim o epocă a teribilismului sexual, dar într-o manieră ipocrită. Dacă purtăm hainele potrivite, ne putem permite chiar orice, inclusiv să reacţionăm cu aceeaşi dezinvoltură când este vorba de sex.” Colecţa Ciobanu are 48 de design-uri noi şi câte trei produse din fiecare măsură.
După ce a şocat pe toată lumea inscripţionând tricouri cu sloganul "Alup igus”, Răzvan Ciobanu revine mai agresiv ca niciodată. Sătul de atâta "ipocrizie sexuală”, designerul a decis să facă o campanie care să lupte împotriva acestei idei.
După ce a şocat pe toată lumea inscripţionând tricouri cu sloganul "Alup igus”, Răzvan Ciobanu revine mai agresiv ca niciodată. Sătul de a