Conferinta Plugg a adunat la Bruxelles cele mai inovatoare companii start-up europene. Romania a fost mentionata de cateva ori drept o tara interesanta pentru investitii in domeniul online. Bruxelles devine un punct important nu numai pentru delegatii membrilor Uniunii Europene, ci si pentru diversele tipuri de investitori in companii "pionier".
Intr-o singura zi, crema afacerilor online europene s-a adunat la Bruxelles. Sala de conferinte a hotelului Le Plaza din capitala europeana a parut neincapatoare pentru delegatii la evenimentul Plugg organizat de Robin Wauters si compania belgiana Edentity in 19 martie.
Numele Romaniei a fost mentionat de mai multe ori, in contextul oportunitatilor de afaceri evidentiate de unii vorbitori. „Suntem interesati in Europa de Est. Acolo poti prelua o afacere locala si o poti dezvolta, bazandu-te pe antreprenori recunoscuti. Poti de asemenea sa cresti si in intreaga regiune, mai ales in Romania si Ucraina”, a declarat Paul Fisher de la compania londoneza Advent Venture Partners.
In timpul discutiilor de tip „panel” care au avut loc pe scena, Romania a mai aparut pe buzele reprezentantilor companiilor, desi au fost evocate si experiente nefericite din Europa de Est, din punctul de vedere al afacerilor online. Ultima dintre acestea este Mykinda, o retea de blog-uri specializate, care a sucombat din cauza lipsei de fonduri. Reshma Sohoni, directoare la Seed Camp, a oferit un sfat simplu: „Ganditi-va intotdeauna la urmatoarea runda de investitii, trebuie sa aveti mereu in minte imaginea intreaga a afacerii”.
Yuntaa este una dintre companiile doritoare sa investeasca in Romania. „Incepem in Belgia, apoi mergem incet spre Olanda, Germania, Franta, Italia, Spania, Portugalia. Apoi tintim spre Romania, Croatia, Cehia, Rusia. Vom traduce website-ul in aceste limbi si vrem sa avem o prezenta loc