Reteaua Diverta, parte a grupului RTC Holding, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 46,5 milioane de euro, cu 20% mai mult fata de anul anterior. "Cresterea se datoreaza politicii de dezvoltare si prezentei brandului in locatii de tip galerie sau centru comercial, care ne-au permis deschiderea unor magazine cu suprafata mare de vanzare, cinci dintre cele opt magazine deschise in 2007 fiind amplasate in locatii strategice", a declarat Dan Rosu, CEO al Diverta. Produsele de papetarie si cartile au adus fiecare cate 25% din veniturile retelei, vanzarile de carte obtinand o crestere cu 39% fata de anul precedent, in timp ce la gama de papetarie au crescut cu 15%. De asemenea, vanzarile de produse media au inregistrat o crestere cu 35%, acestea reprezentand 15% din cifra de afaceri obtinuta. Device-urile si gadgeturile au contribuit cu 20% in vanzarile totale de anul trecut. Diverta a bugetat investitii de 8 milioane de euro in extinderea retelei prin deschiderea a zece magazine noi in centrele comerciale din orasele mari. Compania estimeaza pentru anul acesta o cifra de afaceri de peste 56 de milioane de euro, in conditiile in care se va concentra pe lansarea de noutati in papetarie, media, carte si IT, potrivit reprezentantilor Diverta.
Reteaua Diverta, parte a grupului RTC Holding, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 46,5 milioane de euro, cu 20% mai mult fata de anul anterior. "Cresterea se datoreaza politicii de dezvoltare si prezentei brandului in locatii de tip galerie sau centru comercial, care ne-au permis deschiderea unor magazine cu suprafata mare de vanzare, cinci dintre cele opt magazine deschise in 2007 fiind amplasate in locatii strategice", a declarat Dan Rosu, CEO al Diverta. Produsele de papetarie si cartile au adus fiecare cate 25% din veniturile retelei, vanzarile de carte obtinand o crestere cu 39% fata de anul pre