Noul sezon a plecat la drum, asa cum se intampla de ceva timp, departe de Europa. Marele Premiu al Australiei si, apoi, Marele Premiu al Malaesyei au reprezentat primele doua curse ale anului, iar echilibru poate fi cuvantul care caracterizeaza cel mai bine acest start. Dupa ce vicecampionul Lewis Hamiton s-a impus la Melbourne, campionul Kimi Raikkonen a iesit la rampa si a castigat pe circuitul de la Sepang.
Finlandezul Kimi Raikkonen a castigat fara probleme cursa de la Sepang, a doua a sezonului, iar echipa Ferrari a ratat de putin dubla in Marele Premiu al Malaysiei din cazua abandonului pilotului brazilian Felipe Massa. Dupa startul de sezon catastrofal din Australia, cand ambele masini Ferrari au abandonat, monoposturile rosii au dominat calificarile Grand Prix-ului malaysian, iar Felipe Massa si Kimi Raikkonen s-au situat in aceasta ordine in fruntea grilei de start. Ei au plecat foarte bine si in cursa, pastrandu-si ordinea de la start dar, dupa prima oprire la boxe, Raikkonen si Massa au facut rocada, finlandezul trecand la conducerea cursei. Distantate de celelalte monoposturi, cele doua Ferrari se indreptau lejer catre o dubla, dar Massa s-a rasucit pe pista in turul 31, a iesit in decor si monopostul sau a ramas blocat in pietris. Brazilianul nu si-a mai putut pune Ferrari-ul pe circuit, ruinand sansele Scuderiei la o dubla. Astfel, echipa Ferrari a trebuit sa se multumeasca numai cu cele zece puncte obtinute in urma victoriei campionului mondial en-titre.
In Malaysia, rivalii echipei italiene, Lewis Hamilton si Heikki Kovalainen de la McLaren-Mercedes, au reusit sa reduca efectele penalizarii primite dupa calificari. Sanctionati cu cate o declasare de cinci locuri pe grila de start pentru ca au incurcat cativa piloti in ultimele secunde al sedintei de calificari, cei doi au reusit in cele din urma sa stranga cateva puncte pre