Febra masinilor low-cost, initiata de Loganul de la Colibasi, continua sa aprinda mintile managerilor de companii auto. Nu exista practic mare producator care sa nu se fi gandit la o masina ieftina sau, mai mult, care sa nu fi initiat discutii pentru constructia unui astfel de vehicul.
Acum a venit randul celor de la Peugeot, iar masina este destinata Europei.
Asa ca pretul acesteia nu este atat de sever tras in jos, ca in cazul modelului Nano de la Tata Motors. Nenumit inca, Peugeot-ul low-cost va sta in jurul pragului de 8.5 mii de euro si va folosi o platforma existenta, acelasi lucru se va intampla si in cazul propulsoarelor. Mai mult, acest model va ajunge pe piata spre sfarsitul acestui an, au declarat surse din cadrul companiei franceze.
In schimb, se pare ca Peugeot nu mai isi doreste un inlocuitor pentru nava sa amiral, 607. Un purtator de cuvant al companiei franceze a sugerat ca „este posibil sa nu mai avem o noua limuzina”. Surse din piata sunt de parere ca 607 este ultimul din „specia” sa, iar in varful gamei Peugeot se va afla, in curand, un model SUV.
StiriAuto Febra masinilor low-cost, initiata de Loganul de la Colibasi, continua sa aprinda mintile managerilor de companii auto. Nu exista practic mare producator care sa nu se fi gandit la o masina ieftina sau, mai mult, care sa nu fi initiat discutii pentru constructia unui astfel de vehicul.
Acum a venit randul celor de la Peugeot, iar masina este destinata Europei.
Asa ca pretul acesteia nu este atat de sever tras in jos, ca in cazul modelului Nano de la Tata Motors. Nenumit inca, Peugeot-ul low-cost va sta in jurul pragului de 8.5 mii de euro si va folosi o platforma existenta, acelasi lucru se va intampla si in cazul propulsoarelor. Mai mult, acest model va ajunge pe piata spre sfarsitul acestui an, au declarat surse din cadrul companiei franceze.