Brandul Timisoreana din portofoliul Ursus Breweries, cel de-al doilea jucator de pe piata locala de bere, a avut in perioada decembrie 2007-februarie 2008 o cota de piata de 14,2% pe segmentul HoReCa (hoteluri, restaurante, catering) si de 10,2% in retail, potrivit studiilor MEMRB, citate de reprezentantii companiei. In 2007, cota de piata detinuta de Timisoreana pe piata locala de retail a fost de 11,3%, in crestere cu peste doua puncte procentuale fata de aceeasi perioada a anului precedent, cand brandul detinea 8,8% din piata. "Strategia de marketing Timisoreana s-a bazat pe o pozitionare relevanta pentru consumatorul-tinta si pe consecventa in comunicare de-a lungul timpului. Am mizat pe traditie, si nu in ultimul rand, am plecat mereu urechea la preferintele consumatorilor nostri. De aici, si lansarea PET-ului sau asocierea cu fotbalul", a declarat Mihai Barsan, senior brand manager al brandurilor Timisoreana si Stejar. Timisoreana a inregistrat anul trecut un avans al vanzarilor de 41,8% fata de 2006. Brandul Timisoreana din portofoliul Ursus Breweries, cel de-al doilea jucator de pe piata locala de bere, a avut in perioada decembrie 2007-februarie 2008 o cota de piata de 14,2% pe segmentul HoReCa (hoteluri, restaurante, catering) si de 10,2% in retail, potrivit studiilor MEMRB, citate de reprezentantii companiei. In 2007, cota de piata detinuta de Timisoreana pe piata locala de retail a fost de 11,3%, in crestere cu peste doua puncte procentuale fata de aceeasi perioada a anului precedent, cand brandul detinea 8,8% din piata. "Strategia de marketing Timisoreana s-a bazat pe o pozitionare relevanta pentru consumatorul-tinta si pe consecventa in comunicare de-a lungul timpului. Am mizat pe traditie, si nu in ultimul rand, am plecat mereu urechea la preferintele consumatorilor nostri. De aici, si lansarea PET-ului sau asocierea cu fotbalul", a declarat Mi