Vedetele din segmentul mediu superior, Volkswagen Passat şi Ford Mondeo, au, din acest an, concurenţi redutabili veniţi din Hexagon. Preţurile nou venitelor Citroën C5 şi Renault Laguna ar putea fi un important element de departajare. Între Lisabona şi Sibiu nu pot fi găsite, la prima vedere, prea multe asemănări, însă cu câteva zile în urmă, ambele oraşe europene au fost gazdele lansării unor modele care pot schimba raporturile de forţe de pe piaţa românească.
Vedetele din segmentul mediu superior, Volkswagen Passat şi Ford Mondeo, au, din acest an, concurenţi redutabili veniţi din Hexagon. Preţurile nou venitelor Citroën C5 şi Renault Laguna ar putea fi un important element de departajare.
Între Lisabona şi Sibiu nu pot fi găsite, la prima vedere, prea multe asemănări, însă cu câteva zile în urmă, ambele oraşe europene au fost gazdele lansării unor modele care pot schimba raporturile de forţe de pe piaţa românească. În frumosul oraş portughez, francezii de la Citroën au pus la dispoziţia presei internaţionale noul C5, în timp ce, la Sibiu, conaţionalii lor de la Renault demonstrau jurnaliştilor români capacităţile unuia dintre cele mai importante vehicule din istoria grupului, Laguna III.
Designul nu e totul
Pe şoseaua de coastă a Atlanticului, Citroën C5 s-a arătat a fi un vehicul demn de toată lauda. Comportamentul rutier, atât în varianta cu suspensie metalică, cât şi în cea dotată cu lăudatul sistem Hydractive 3, ne-a lăsat o impresie bună. În ciuda dimensiunilor şi a greutăţii destul de mari a vehiculului, care dădeau naştere unui balans nu foarte plăcut pe viraje, maşina păstrează traiectoria impusă de şofer fără a crea emoţii. Din întreaga gamă de propulsoare, care include trei motoare pe benzină şi patru dieseluri, am ales varianta HDi de 1.997 cmc, care