Romania este inca preferata pentru constructia fabricii Daimler, insa are handicapul distantei mari fata de centrul industriei auto din Europa de Vest, fapt care conduce la majorarea costurilor cu 50 de euro pentru fiecare suta de kilometri care despart Romania de acest centru, a declarat omul de afaceri Ion Tiriac, care importa marca Mercedes-Benz prin divizia auto a Tiriac Holdings.
„Eu cand am fost la Geneva am asistat la discutia intre Guvern si intre presedintele lui Mercedes si suntem inca in carti, dar avem concurenti foarte mari. Suntem peste tot in carti. Am avut sansa sa facem autobuze, am avut toate sansele pe care le-am scapat. Sa speram ca de data asta exista o sansa, dar concurentii sunt foarte mari, sunt tari cu o infrastructura mult mai la punct decat a noastra”, a spus Tiriac.
Cu toate ca Romania are sanse mari sa beneficieze de investitia Daimler, Tiriac a aratat ca inca nu stie cu exactitate daca producatorul german de masini premium va veni cu siguranta aici.
Integral in Business Standard
Romania este inca preferata pentru constructia fabricii Daimler, insa are handicapul distantei mari fata de centrul industriei auto din Europa de Vest, fapt care conduce la majorarea costurilor cu 50 de euro pentru fiecare suta de kilometri care despart Romania de acest centru, a declarat omul de afaceri Ion Tiriac, care importa marca Mercedes-Benz prin divizia auto a Tiriac Holdings.
„Eu cand am fost la Geneva am asistat la discutia intre Guvern si intre presedintele lui Mercedes si suntem inca in carti, dar avem concurenti foarte mari. Suntem peste tot in carti. Am avut sansa sa facem autobuze, am avut toate sansele pe care le-am scapat. Sa speram ca de data asta exista o sansa, dar concurentii sunt foarte mari, sunt tari cu o infrastructura mult mai la punct decat a noastra”, a spus Tiriac.
Cu toat