Cifra de afaceri a Ringier România a crescut cu 16,8%, la 84,3 milioane de franci elveţieni. Ringier împreună cu trustul media Dogan au investit în crearea unei baze multimedia pentru viitor, lansând postul de televiziune Kanal D. Pentru a câştiga o mai mare capacitate de tipărire, în 2007 s-a luat decizia de a construi o tipografie ultra-modernă în apropiere de Bucureşti. 2007 a mai marcat pentru Ringier România vânzarea cotidianului ProSport din motive ce ţin de strateg
Cifra de afaceri a Ringier România a crescut cu 16,8%, la 84,3 milioane de franci elveţieni. Ringier împreună cu trustul media Dogan au investit în crearea unei baze multimedia pentru viitor, lansând postul de televiziune Kanal D.
Pentru a câştiga o mai mare capacitate de tipărire, în 2007 s-a luat decizia de a construi o tipografie ultra-modernă în apropiere de Bucureşti. 2007 a mai marcat pentru Ringier România vânzarea cotidianului ProSport din motive ce ţin de strategia pe termen lung a companiei.
Profitul Ringier pe anul 2007 a crescut cu 51,5 procente, la valoarea de 102,7 milioane de franci elveţieni, în timp ce cash flow-ul a atins valoarea de 208,3 milioane de franci elveţieni, ceea ce reprezintă o creştere de 14,3 procente.
Cifra de afaceri a grupului a înregistrat o creştere de nouă procente, atingând valoarea de 1,458 miliarde. Rata profitului marginal de şapte procente a crescut comparativ cu anul precedent, când a fost de 5,1 procente. La aceste rezultate extraordinare au contribuit cei 7.016 de angajaţi la nivel global (cu 129 de angajaţi mai mult faţă de anul precedent).
Ca şi în 2006, Elveţia, piaţa de origine a grupului, a avut cea mai mare contribuţie la cifra de afaceri totală, şi anume 880,8 milioane. 557,7 miloane provin din activitatea de publishing