Piata cotidienelor tabloide a evoluat, pe fondul intensificarii competitiei generate de aparitia publicatiilor CanCan si Click!, in timp ce majoritatea ziarelor din segmentul quality au continuat sa scada la nivel de vanzari in 2007.
In acest context, Libertatea si-a mentinut si pe parcursul lui 2007 pozitia de lider al cotidienelor romanesti. Tirajul vandut de tabloidul detinut de Ringier Romania a atins o medie de 265.188 de exemplare, potrivit BRAT, in crestere usoara cu circa 1.100 de copii. Vanzarile medii (265.731 copii), din ultimul trimestru al anului trecut, au fost insa mai mici decat cele din 2006, aceeasi perioada.
Aparut pe piata in luna martie a anului trecut, dupa renuntarea la formatul si titulatura Averea, tabloidul Click!, editat de Adevarul Holding, a inregistrat la nivelul intregului an, un tiraj vandut de 64.527 exemplare, Click! depasind ziarul de tip quality Evenimentul zilei. O evolutie buna a avut si tabloidul CanCan, editat de Cancan Media. Vanzarile medii din 2007 ale ziarului s-au ridicat la 52.589 de exemplare.
Integral in Business Standard
Piata cotidienelor tabloide a evoluat, pe fondul intensificarii competitiei generate de aparitia publicatiilor CanCan si Click!, in timp ce majoritatea ziarelor din segmentul quality au continuat sa scada la nivel de vanzari in 2007.
In acest context, Libertatea si-a mentinut si pe parcursul lui 2007 pozitia de lider al cotidienelor romanesti. Tirajul vandut de tabloidul detinut de Ringier Romania a atins o medie de 265.188 de exemplare, potrivit BRAT, in crestere usoara cu circa 1.100 de copii. Vanzarile medii (265.731 copii), din ultimul trimestru al anului trecut, au fost insa mai mici decat cele din 2006, aceeasi perioada.
Aparut pe piata in luna martie a anului trecut, dupa renuntarea la formatul si titulatura Averea, t