Apeşi telecomanda şi, după un beep, cele două uşi posterioare glisează electric înspre spate. Figura este de efect, iar trecătorii întorc capul. Aşa se face intrarea în noua Mazda 5 facelift, automobil de familie. O compactă MPV pentru întreaga ta familie
Apeşi telecomanda şi, după un beep, cele două uşi posterioare glisează electric înspre spate. Figura este de efect, iar trecătorii întorc capul. Aşa se face intrarea în noua Mazda 5 facelift, automobil de familie.
Capacitate. Este un automobil în care ar putea încăpea întreaga familie a unui mafiot italian: capo di tutti capi, soţia acestuia, cei trei-patru copii plus bunicii aferenţi, care or mai fi supravieţuit ultimelor reglări de conturi. Pe scurt. Mazda 5 este o compactă de şapte-opt locuri sau una de cinci, cu un portbagaj cu adevărat impresionant. La acestea adăugăm numeroasele spaţii de depozitare. Şi când spunem că sunt numeroase numeroase nu exagerăm. Motorul şi cutia de viteză sunt impecabile. Rapoartele scurte, o acceleraţie de invidiat fac din aparent greoaia maşină un auto care ştie să iasă cu zburdălnicie din orice clenci. Motorul este deosebit de silenţios şi, oricât l-ai tura, nu reuşeşte să-ţi provoace cine ştie ce zgomot în hbitaclu.
Moştenire. La interior, Mazda 5 moşteneşte câte ceva din stilul sport al colegelor, astfel încât eleganţa se combină în mod fericit cu funcţionalitatea.
O bilă neagră, cel mult două: nu încercaţi să rulaţi pe şoselele patriei cu mai mult de 140 la oră. La o viteză superioară şi o şosea proastă, autovehiculul prinde un uşor tangaj. Parte, acest lucru se întâmplă din cauza suspensiilor moi, dar care acţionează minunat atunci când treci prin gropile citadine şi nu vrei să-i trezeşti din somn pe “ăia mici”. Fără îndoială, nişte suspensii de zile mari.Şi încă ceva: dacă circulaţi prin Bucureşti, aduceţi-vă