Pentru că imaginea unei firme este din ce în ce mai importantă, obiectele personalizate sunt esenţiale. Afacerile în domeniul publicităţii care vizează în special acest aspect pot avea mult succes.Un exemplu în acest sens este Stil Media, o firmă de publicitate, specializată în producţia de materiale publicitare. Afacerea Stil Media a început în urmă cu zece ani, cu doi angajaţi. „Înainte de a face asta, am lucrat în tipografie. În 1998, am considerat că e momentul să încep ceva pe cont propriu. Iniţial, am vrut să fac o afacere având ca destinaţie papetăria, dar pe parcurs mi-am schimbat opţiunea“, a declarat Ionel Bucă, managerul firmei. Începutul nu a fost uşor, iar investiţia iniţială a fost minimă. „Am pornit de la zero. Am avut bani pentru chiria pe o lună la birou. Nici calculator nu aveam. Dacă ştii, poţi însă să-ţi faci singur utilajele necesare“, a spus Ionel Bucă. Acesta a precizat că mai greu au fost primii trei ani, când, făcând bilanţuri de sfârşit de an, constata că beneficiul nu era foarte mare.
„99% transpiraţie şi 1% inspiraţie“ În timp însă, lucrurile s-au îmbunătăţit. În prezent, firma are 20 de angajaţi, o cifră de afaceri de aproximativ 450.000 de euro şi un portofoliu impresionant de clienţi atât la nivel naţional (Coca Cola, Durex, Bergenbier), cât şi la nivel local (FC Universitatea, Pan Group, Dumagas, Elpreco). Reuşita s-a datorat mai multor factori. „A fost 99% transpiraţie şi 1% inspiraţie. La acestea s-a adăugat seriozitatea de care am încercat să dăm dovadă“, a spus managerul Stil Media. De fapt, potrivit acestuia, seriozitatea şi implicit credibilitatea ajută foarte mult atât la fidelizarea clienţilor, cât şi la relaţiile bune cu colaboratorii. „Când reuşeşti să-ţi păstrezi clienţii înseamnă că nu i-ai dez-amăgit. N-am avut echipă de vânzări, nu ne-am făcut publicitate, iar cei mai mulţi clienţi au venit la recomandarea alt