Nervi, injuraturi, claxoane, scandaluri, tamponari. Asa se poate descrie o zi in traficul din marile orase ale lumii. In ultimii ani, din ce in ce mai multi oameni au renuntat la transportul in comun in favoarea autoturismului personal. Astfel, strazile au devenit neincapatoare, numarul impresionant de masini formand coloane kilometrice. Presati de timp, soferii ajung sa incalce regulile de circulatie, in dorinta de a scapa de calvarul de pe sosele, insa nu reusesc decat sa formeze adevarate amb Nervi, injuraturi, claxoane, scandaluri, tamponari. Asa se poate descrie o zi in traficul din marile orase ale lumii. In ultimii ani, din ce in ce mai multi oameni au renuntat la transportul in comun in favoarea autoturismului personal. Astfel, strazile au devenit neincapatoare, numarul impresionant de masini formand coloane kilometrice. Presati de timp, soferii ajung sa incalce regulile de circulatie, in dorinta de a scapa de calvarul de pe sosele, insa nu reusesc decat sa formeze adevarate amb
Nervi, injuraturi, claxoane, scandaluri, tamponari. Asa se poate descrie o zi in traficul din marile orase ale lumii. In ultimii ani, din ce in ce mai multi oameni au renuntat la transportul in comun in favoarea autoturismului personal. Astfel, strazile au devenit neincapatoare, numarul impresionant de masini formand coloane kilometrice. Presati de timp, soferii ajung sa incalce regulile de circulatie, in dorinta de a scapa de calvarul de pe sosele, insa nu reusesc decat sa formeze adevarate ambuteiaje.
Sao Paolo, Brazilia
Desi agentii de circulatie sunt prezenti la fiecare pas, in orasul brazilian Sao Paulo acestia cu greu reusesc sa faca fata aglomeratiei produse de numarul mare de masini. Zilnic sunt inregistrate o medie de 800 de autoturisme noi
Dhaka, Bangladesh
In Bangladesh traficul nu e incurcat numai de masini multe, ci si de numarul mare de biciclete