Yahoo a lansat Shine, un site dedicat femeilor si subiectelor interesante pentru acestea, parte a suitei de pagini web pe care compania de internet le-a laansat pentru diferite categorii de persoane, precum cei interesati de gadget-uri sau cei pasionati de gastronomie, scrie Reuters.
Site-ul Shine ofera informatii despre noua domenii de interes pentru femei. de la moda pana la sfaturi pentru ingrijirea copiilor. Pe pagina de internet se gasesc materiale de la publisheri cunoscuti, precum Conde Nast si Hearst Corp.
Shine are ca tinta aproximativ 40 de milioane de femei cu varste intre 25 si 54 de ani si a fost creat pentru ca Yahoo sa devina mai relevanta in randul publicului feminin, categorie foarte apreciata de advertiseri.
Strategia Yahoo consta in crearea de site-uri tematice consolidate care tintesc grupuri mari de utilizatori. Compania a introdus Yahoo Tech in mai 2006 si Yahoo Food cinci luni mai tarziu. Conform firmei de cercetare Hitwise, Yahoo Tech se afla in topul primelor cinci site-uri de tehnologie din SUA, in timp ce Yahoo Food este in topul primelor zece la categoria sa.
Yahoo a angajat o echipa editoriala care sa publice zilnic materiale si sa selecteze cele mai interesante comentarii de pe bloguri. Yahoo a lansat Shine, un site dedicat femeilor si subiectelor interesante pentru acestea, parte a suitei de pagini web pe care compania de internet le-a laansat pentru diferite categorii de persoane, precum cei interesati de gadget-uri sau cei pasionati de gastronomie, scrie Reuters.
Site-ul Shine ofera informatii despre noua domenii de interes pentru femei. de la moda pana la sfaturi pentru ingrijirea copiilor. Pe pagina de internet se gasesc materiale de la publisheri cunoscuti, precum Conde Nast si Hearst Corp.
Shine are ca tinta aproximativ 40 de milioane de femei cu varste intre 25 si