In decurs de cinci ani, 107 persoane au murit in urma impactului dintre autoturism si copacii de pe marginea carosabilului In urma cu sapte luni, Serviciul Politiei Rutiere Constanta a solicitat Prefecturii Constanta inlocuirea copacilor de pe marginea soselelor cu vegetatie pitica, tip perdea forestiera. Motivul acestei cereri l-a constituit numarul mare al mortilor in accidente rutiere. Desi problema exista de mult, picatura care a umplut paharul a fost stupidul accident din dimineata de 6 august 2007. La ora 9.45, familia Olteanu, din Bucuresti, se indrepta catre Capitala, dupa ce-si petrecuse concediul pe litoral. Pe DN 22C, intre localitatile Murfatlar si Basarabi, autoturismul Dacia 1310 B-02-TZC a fost strivit de un plop cu o inaltime de aproximativ 20 de metri, plantat pe marginea soselei, care s-a rupt din cauza vantului puternic. Cei trei membri ai familiei Olteanu, tatal, mama si fiul, in varsta de numai cinci ani, au murit pe loc. Alti doi tineri, care se aflau in masina, au fost raniti grav. La vremea respectiva, Directia Regionala Drumuri si Poduri Constanta s-a batut cu pumnul in piept, asumandu-si intreaga raspundere pentru producerea tragediei. Alexandru Cretu, directorul care se ocupa cu intretinerea DN 22C, a demisionat in ziua urmatoare, fara nicio explicatie. Faptul ca DRDP si-a asumat raspunderea nu mai incalzea insa pe nimeni, atata vreme cat in masina ajunsa un morman de fiare zaceau trei cadavre. In dupa-amiaza aceleiasi zile, SPR Constanta a inaintat Prefecturii o adresa in care solicita sa se studieze posibilitatea de a se inlocui pomii de pe marginea soselelor cu vegetatie pitica, de tip perdea forestiera, mai exact arbusti. Dincolo de faptul ca acestia nu se pot prabusi peste autoturisme, in cazul in care are loc un accident rutier, iar soferul iese de pe carosabil, nu se mai infige in primul pom care ii iese in cale. Autoturismul t