Pornita in 1993 ca o afacere mica, cu doar doi angajati, compania Jolidon detinuta de omul de afaceri Gabriel Cirlig, a ajuns in numai 15 ani o companie globala, transnationala, care creeaza si produce in tari din Uniunea Europeana, fiind unul dintre competitorii majori ai pietei de profil internationale.
Incepand cu anul acesta, compania producatoare de lenjerie intima se extinde si in sistem de franciza, costurile deschiderii unui astfel de magazin fiind cuprinse intre 60.000 si 90.000 de euro, au declarat, pentru Wall-Street, reprezentantii producatorului de lenjerie intima.
Inclusa de curand in “Traseul Francizei” de la Salonul International de Lenjerie 2008 si avand magazine in Franta, Ungaria, Italia si in tara, Jolidon a inceput sa vanda din 2008 francize pe piata internationala. Conditiile financiare inseamna o investitie initiala in deschiderea magazinului, de 45.000-75.000 de euro, la care se adauga drepturile de intrare, cifrate la 15.000 de euro.
Ca brand global, Jolidon este prezent pe piete diferite atat ca areal geografic, cat si ca specificitate, de aceea compania a decis sa-si concentreze eforturile in directia consolidarii pozitiei de exponent al lenjeriei europene. In acest context, in procesul de extindere a business-ului, piata din Rusia este deosebit de atractiva atat pentru Jolidon cat si pentru alte branduri ultraconsacrate in domeniu. Cererile provenite din aceasta piata sunt in continua crestere, potrivit reprezentantilor companiei.
Pentru afacerea Jolidon, detinuta de Gabriel Cirlig (foto), lozul castigator il reprezinta operatiunile de pe pietele externe, care totalizeaza 60% din intregul business-ul, evaluat la o cifra de afaceri de 60 de milioane de euro. Astfel, cele 48 de magazine proprii si boutique-uri operate in sistem de franciza in Italia, Ungaria si Franta au avut o cifra de afaceri de 36 de milioane de