Coca-Cola si-a modificat un element de brand, schimband design-ul sticlei de 500 ml. Prin lansarea noii sticle de Coca-Cola de 500 ml se marcheaza prima schimbare importanta a design-ului sticlei din ultimii 23 de ani.
"Am reinventat si reinterpretat sticla de Coca-Cola de 500ml, am conceput o noua sticla care reuseste sa ofere acel confort atat de necesar unei persoane active. Noua sticla de Coca-Cola vorbeste despre angajamentul companiei Coca-Cola de a crea mereu noi si noi ambalaje care sa satisfaca nevoile si dorintele mereu in schimbare ale consumatorilor”, a declarat Elena Serban, Brand Manager Coca-Cola Romania si Republica Moldova.
Potrivit companiei, noua sticla este mai usor de manuit, de deschis si de inchis, aceste caracteristici fiind completate de un design elegant si fresh.
Noua sticla de 500 ml, ce va inlocui toate sticlele de Coca-Cola, Coca-Cola light si Coca-Cola zero de 500 ml, a aparut pe piata romaneasca pe 28 martie. Coca-Cola si-a modificat un element de brand, schimband design-ul sticlei de 500 ml. Prin lansarea noii sticle de Coca-Cola de 500 ml se marcheaza prima schimbare importanta a design-ului sticlei din ultimii 23 de ani.
"Am reinventat si reinterpretat sticla de Coca-Cola de 500ml, am conceput o noua sticla care reuseste sa ofere acel confort atat de necesar unei persoane active. Noua sticla de Coca-Cola vorbeste despre angajamentul companiei Coca-Cola de a crea mereu noi si noi ambalaje care sa satisfaca nevoile si dorintele mereu in schimbare ale consumatorilor”, a declarat Elena Serban, Brand Manager Coca-Cola Romania si Republica Moldova.
Potrivit companiei, noua sticla este mai usor de manuit, de deschis si de inchis, aceste caracteristici fiind completate de un design elegant si fresh.
Noua sticla de 500 ml, ce va inlocui toate sticlele de Coca-Cola, Coca-Co