Oamenii de afaceri romani inca se lasa asteptati in blogosfera. In afara de cei care au afaceri pe internet, ceilalti nu prea se inghesuie sa-si faca blog. Exista insa cateva exceptii. Mai exact, cei care au inteles ca mediul virtual te face chiar mai viz
Marius Ghenea este unul dintre acestia. In urma cu multi ani, presedintele companiei de distributie IT Fit Distribution si-a rezervat numele in domeniile .com si .ro si apoi a realizat un prim site de continut personal, care la inceput avea doar o singura pagina, care a crescut insa pe parcursul anilor.
"Au fost mai multe motive care m-au indemnat sa fac acest pas atunci, probabil cel mai important fiind legat de o expresie care la momentul respectiv era mai curand o gluma, dar care, iata ca devine, pe masura ce trece timpul, o axioma: 'Daca nu esti prezent pe internet, nu existi'. Lucru valabil acum cu siguranta pentru orice business, probabil in curand va deveni un truism si pentru orice persoana", este de parere Ghenea, care, datorita faptului ca nu este implicat momentan operational in niciuna dintre companiile pe care le detine sau in care investeste, are putin mai mult timp pentru activitatea pe care o presupune intretinerea unui blog.
Astfel, site-ul omului de afaceri s-a transformat, oarecum natural, intr-un blog. Iar metamorfoza, care a avut loc si la nivelul formatului, dar si al continutului, a fost dictata tot de axioma de mai sus, care intre timp a devenit: "Imi manifest gandirea pe internet, deci exist".
Cu toate acestea, nu toti oamenii de afaceri au timp de scris. George Copos, presedintele Ana Holding si actionar al clubului de fotbal din Giulesti, spune ca nu are timp deocamdata pentru un blog de business. In urma cu un an, Copos scria despre sport pe blogul sau, copos.fzr.ro, dar a abandonat proiectul intre timp.
"Am avut mai multe greutati in business in