Sephora Marinopoulos, compania greaca de cosmetice care detine si opereaza la nivel local lantul de magazine de cosmetice multibrand Sephora, va deschide anul acesta cel putin sapte unitati in orasele in care nu este inca prezenta, investitia intr-un astf
In momentul acesta grecii detin 10 magazine sub brandul Sephora in orase ca Bucuresti, Constanta, Cluj si Iasi. Compania estimeaza ca tendinta de crestere anuala de peste 36% a cifrei de afaceri se va mentine si anul acesta, principalii factori meniti sa contribuie la evolutia Sephora fiind proiectele de dezvoltare ale companiei.
"Cifra de afaceri pe 2007 comparativ cu anul anterior a avut o crestere de 36%, acest lucru datorandu-se in primul rand procesului de rebranduire a fostelor magazine Beauty Shop in magazine Sephora. Pentru anul acesta estimam aproape aceeasi crestere, de 38%, dar de data aceasta explicatia s-ar datora proiectelor de expansiune", a declarat pentru ZF Cristina Marin, brand manager al Sephora.
Potrivit datelor furnizate de Ministerul de Finante, Sephora Marinopoulos a incheiat anul 2006 cu o cifra de afaceri de 11,9 mil. euro, ceea ce inseamna ca anul trecut veniturile companiei s-au ridicat la 16,1 mil. euro. Mai mult de atat, pentru anul acesta grecii si-au bugetat o cifra de afaceri de 22,2 mil. euro.
Anul trecut, compania si-a definitivat procesul de rebranduire, care a insemnat renuntarea la brandul Beauty Shop si inlocuirea lui cu Sephora.
"In 2007 au fost transformate toate cele patru magazine cunoscute sub numele de Beauty Shop, iar in paralel au fost deschise alte trei noi magazine Sephora in tara. Toata aceasta schimbare a insemnat o investitie in magazine care s-a ridicat la 1,8 milioane de euro", explica Marin.
Si pentru Sephora Marinopoulos, ca pentru majoritatea companiilor care au vizat extinderea brandurilor detinute in portofoliu