Customer Care
Orange angajează, cu program part-time, customer-care representative. Cea mai importantă cerinţă este ca aplicanţii să aibă foarte bune abilităţi de comunicare, din moment ce responsabilitatea principală este de a oferi relaţii clienţilor, prin telefon. Candidaţii trebuie să fie studenţi sau absolvenţi de studii superioare, să cunoască limba engleză şi să aibă abilităţi de operare a calculatorului. În plus, experienţa în relaţiile cu clienţii reprezintă un avantaj. (M.C.)
Administrator IT
Fundaţia Motivation din România, are nevoie de un administrator IT, care să aibă experienţă de administrare a reţelelor, de minimum 2 ani. Candidatul trebuie să cunoască, de asemenea, tehnologiile Microsoft la nivel avansat, dar să aibă şi bune cunoştinţe de softuri de grafică asistată de calculator. Acesta trebuie să aibă bune abilităţi de comunicare, să ştie limba engleză şi să fie de acord să lucreze la Bragadiru, acolo unde are fundaţia sediul. (M.C.)
Customer Care
Orange angajează, cu program part-time, customer-care representative. Cea mai importantă cerinţă este ca aplicanţii să aibă foarte bune abilităţi de comunicare, din moment ce responsabilitatea principală este de a oferi relaţii clienţilor, prin telefon. Candidaţii trebuie să fie studenţi sau absolvenţi de studii superioare, să cunoască limba engleză şi să aibă abilităţi de operare a calculatorului. În plus, experienţa în relaţiile cu clienţii reprezintă un avantaj. (M.C.)
Administrator IT
Fundaţia Motivation din România, are nevoie de un administrator IT, care să aibă experienţă de administrare a reţelelor, de minimum 2 ani. Candidatul trebuie să cunoască, de asemenea, tehnologiile Microsoft la nivel avansat, dar să aibă şi bune cunoştinţe de softuri de grafică asistată de calculator. Acesta trebuie să aibă bune abilităţi de comunicare, să ştie limba