Rubrica de fata are menirea de a asigura un dialog direct intre
cititori si reprezentantii principalelor institutii publice. In cadrul
acestei rubrici, cititorii isi pot exprima opiniile in legatura cu diverse
probleme cu care se confrunta in viata de zi cu zi. Cititorii sint rugati
sa foloseasca un limbaj decent si sa nu aduca acuzatii nefondate.
Redactorul de serviciu raspunde apelurilor dumneavoastra la tel.
61.10.53, intre orele 9.30-17.00.
Proprietarul unui apartament, recent contorizat individual in ceea ce priveste consumul de energie termica, reclama faptul ca gigacalorimetrul ar avea o defectiune, care pune sub semnul intrebarii corectitudinea inregistrarii datelor in baza carora se realizeaza facturarea. "In stinga ecranului contorului apare tot timpul litera "E" de la eroare. Am sesizat atit firma de la care am cumparat contorul cit si furnizorul de energie termica si Oficiul pentru Protectia Consumatorului, dar nici una dintre acestea nu vrea sa recunoasca faptul ca acest contor este defect", se plinge Ioan Apetrei, domiciliat in blocul A7 din cartierul Progresul.
Contactata de reporterii "Obiectiv", conducerea operatorului de termoficare SC "CET" a explicat ca nu avea cunostinta de acest caz, dar a punctat ca va dispune deplasarea la domiciliul reclamantului a unei echipe pentru a verifica cele sesizate. In plus, a subliniat ca daca eroarea persista, aparatul de masura va fi verificat pe un stand special, iar in cazul in care se confirma reclamatia, petentului i se vor recalcula facturile la energie termica emise in baza informatiilor indicate de acest contor. Daca se va demonstra ca aparatul de masura este in perfecta stare de functionare, reclamantul va suporta cheltuielile cu verificarea.
Rubrica de fata are menirea de a asigura un dialog direct intre
@