Producatorul de avioane Airbus, divizie a grupului aerospatial european EADS, ar putea muta 30% din productia modelului A350 in strainatate, in state cu niveluri salariale reduse, precum Romania si Cehia, potrivit publicatiei germane „Focus“.
Airbus are nevoie de fonduri de 650 de milioane de euro, dupa ce nu a reusit sa vinda fabricile din localitatile germane Varel, Nordenham si Augsburg. Compania ia in considerare si mutarea productiei in state din zona de influenta a dolarului, potrivit „Focus“.
Airbus a primit anul trecut un numar-record de comenzi, pentru 1.341 de avioane, in valoare de aproximativ 157,1 miliarde de dolari, dintre care 270 de comenzi pentru versiunea reproiectata A350 XWB, ce concureaza cu modelul 787 produs de compania americana Boeing.
Airbus face eforturi sa compenseze costurile mari rezultate din intirzierile aparute in productia aeronavei A380, cel mai mare avion de pasageri din lume, prin vinzarea unor fabrici si renuntarea la 10.000 de angajati.
Cotidianul Producatorul de avioane Airbus, divizie a grupului aerospatial european EADS, ar putea muta 30% din productia modelului A350 in strainatate, in state cu niveluri salariale reduse, precum Romania si Cehia, potrivit publicatiei germane „Focus“.
Airbus are nevoie de fonduri de 650 de milioane de euro, dupa ce nu a reusit sa vinda fabricile din localitatile germane Varel, Nordenham si Augsburg. Compania ia in considerare si mutarea productiei in state din zona de influenta a dolarului, potrivit „Focus“.
Airbus a primit anul trecut un numar-record de comenzi, pentru 1.341 de avioane, in valoare de aproximativ 157,1 miliarde de dolari, dintre care 270 de comenzi pentru versiunea reproiectata A350 XWB, ce concureaza cu modelul 787 produs de compania americana Boeing.
Airbus face eforturi sa compenseze costurile ma