După achiziţia La Fourmi, belgienii vor avea 34 de magazine în Capitală. Sursa: Vlad Stănescu
Lanţul belgian de supermarketuri Mega Image a plătit 18,6 milioane de euro pentru a deveni proprietarul celor 14 magazine La Fourmi din Capitală, au anunţat ieri cele două companii. Înaintea achiziţiei, Mega Image era deja cel mai extins lanţ de supermarketuri din Bucureşti, cu 20 de magazine. După achiziţie, belgienii îşi vor întări poziţia de lider în retailul din Capitală.
Transformarea La Fourmi în Mega Image se va încheia până la finele acestui an, iar magazinele recent achiziţionate vor fi închise pentru lucrări pentru o perioadă de maximum două luni. Magazinele La Fourmi comercializează cu precădere produse proaspete - carne, lactate, fructe şi legume, iar schimbarea de proprietar probabil că nu-i va afecta tradiţia. Şi Mega Image mizează pe produsele proaspete, iar suprafeţele mai mari de vânzăre (de peste 1.000 de metri pătraţi) îi permit să vândă şi produse nealimentare.
„Această tranzacţie se potriveşte perfect strategiei noastre de creştere, prin intermediul magazinelor bine localizate din zonele urbane“, a declarat directorul general al Mega Image, John Kyritsis. Recent, şeful de la Mega Image declara că intenţionează să tripleze numărul de magazine din Bucureşti şi să ajungă la 60 de unităţi în următorii trei ani.
Deja o parte din „problemă“ a fost rezolvată. Mega Image are, în total, 23 de magazine, adică 20 în Bucureşti, două la Ploieşti şi unul la Constanţa. La Fourmi a fost primul lanţ de supermarketuri deschis în Bucureşti, în 1992. Anul trecut, veniturile celor 14 magazine, cu suprafeţe de vânzare de până la 500 de metri pătraţi, amplasate în zonele aglomerate ale oraşului, s-au ridicat la aproximativ 30 de milioane de euro. La Fourmi era deţinută până ieri de fondul de investiţii grec Global Finance. @