Yahoo a lansat site-ul Shine, adresat femeilor cu varste cuprinse intre 25 si 54 de ani, care contine sectiuni despre moda si frumusete, divertisment, cariera si alte zone de interes pentru sexul feminin, potrivit Los Angeles Times.
Desi Yahoo nu s-a decis daca va accepta oferta facuta de catre Microsoft, compania gigant de Internet continua sa lanseze noi produse, care va ajuta compania sa-si creasca veniturile. Versiunea Shine lansata de Yahoo urmareste sa obtina succesul inregistrat cu Yahoo Finance, Sports si News, arata LA Times.
Shine va strange informatii din revistele pentru femei si de pe bloguri si va avea o voce distincta fata de acestea, a declarat Brandon Holley, care s-a alaturat echipei Shine, ca editor, dupa ce a lucrat cu Elle Girl si Jane.
“Shine va fi ca un magnet pentru femeile care cauta un loc unde sa gaseasca toate informatiile de care au nevoie, realizat special pentru ele”, a adaugat Holley.
Femeile reprezinta o audienta dezirabila pentru marketerii online, mai ales pentru ca numarul acestora este mai mare decat al barbatilor – exista 81 de milioane de femei cu varsta mai mare de 18 ani in Statele Unite, care intra pe Internet, fata de 77,8 milioane de barbati, conform unor date furnizate de eMarketer.
In plus, site-urile care au ca public tinta femeile obtin un trafic mai mare, aproximativ 74 de milioane de persoane vizitand astfel de site-uri, in februarie 2008, cu 43% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut, potrivit unei cercetari realizate de comScore. Traficul pe site-urile web a crescut, in total, in aceeasi luna, cu doar 5%.
Jucatorii de top care targeteaza, din punct de vedere demografic, segmentul feminin, sunt Glam Media, iVillage.com (care apartine NBC Universal), AOL Living si Everyday Health, releva comScore.
De asemenea, alte site-uri care au ca public tinta femeile sunt pag