Liderii industriei petroliere autohtone mizează pe strategii de promovare diferite, dar ţintesc acelaşi obiectiv: îmbunătăţirea imaginii corporaţiei în ochii publicului. Până în anul 2010, Petrom are printre obiectivele strategice atingerea unui nivel al vânzărilor de carburanţi de trei milioane de litri pe staţie, o cotă de piaţă de 35% şi construirea a 250 de benzinării din seria nouă, PetromV. Faptul că Petrom are planuri ambiţioase este demonstrat
Liderii industriei petroliere autohtone mizează pe strategii de promovare diferite, dar ţintesc acelaşi obiectiv: îmbunătăţirea imaginii corporaţiei în ochii publicului.
Până în anul 2010, Petrom are printre obiectivele strategice atingerea unui nivel al vânzărilor de carburanţi de trei milioane de litri pe staţie, o cotă de piaţă de 35% şi construirea a 250 de benzinării din seria nouă, PetromV.
Faptul că Petrom are planuri ambiţioase este demonstrat şi de schimbarea recentă a partenerilor responsabili de promovarea comercială a companiei. La începutul acestui an, în urma unei licitaţii, compania a ales agenţiile Optimedia, pentru strategia, planificarea şi cumpărarea de media, şi Leo Burnett România, pentru strategia de comunicare şi campaniile de tip ATL (above the line), ca şi pentru campaniile de imagine şi cele de produs. Cel mai probabil, rezultatele acestor mutări vor fi vizibile începând cu luna aprilie, când urmează să fie lansată o nouă campanie de imagine. Alături de promovarea corporaţiei şi a produselor, Petrom a dezvoltat, anul trecut, o platformă de responsabilitate socială, „Respect pentru viitor“, pe care a construit două proiecte: „Parcurile Viitorului“ şi „Resurse pentru viitor“, pentru care a prevăzut, în 2007-2008, un buget de 10 milioane de euro. Astfel, compania a cheltuit peste 4,2 milioane de euro în proiecte CSR şi