În luna martie, posturile Kanal D şi Acasă TV au avut cea mai mare creştere comparativ cu 2007. Meciurile din Liga 1 şi reality show-ul „Noră pentru mama“ au crescut audienţa postului Kanal D, propulsându-l pe poziţia a patra în topul preferinţelor publicului comercial. În primele trei luni ale acestui an, clasamentul posturilor de televiziune din punctul de vedere al audienţei a suferit schimbări comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Motivul este cr
În luna martie, posturile Kanal D şi Acasă TV au avut cea mai mare creştere comparativ cu 2007. Meciurile din Liga 1 şi reality show-ul „Noră pentru mama“ au crescut audienţa postului Kanal D, propulsându-l pe poziţia a patra în topul preferinţelor publicului comercial.
În primele trei luni ale acestui an, clasamentul posturilor de televiziune din punctul de vedere al audienţei a suferit schimbări comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Motivul este creşterea uşoară a consumului general de TV, conform companiei GFK, faţă de datele din 2007 raportate de compania TNS-AGB, vechiul furnizor de audienţă TV.
Astfel, posturile Pro TV, TVR1 şi Prima TV au pierdut teren în faţa competitorilor. Dacă Pro TV îşi menţine în continuare poziţia de lider în topul audienţelor, TVR1 pierde poziţia a patra, ocupată în martie 2007, coborând două trepte, până pe locul şase, în perioada 1-26 martie 2008. „Cel care câştigă în primul rând este Kanal D, care a urcat de la o cotă de piaţă de 2%, în martie 2007, la 5,7%, în intervalul 1-26 martie 2007, precum şi postul Acasă TV, care urcă de la o cotă de piaţă de 7,3%, în martie 2007, la 10%, în intervalul 1-26 martie 2008, pe targetul comercial (n.r. 18-49 de ani), pe toată durata zilei“, explică Iosif Kalauz, trade marketing manager la Kanal D. Postul de televiziune Kanal D este o asociere între gru