Agentia Babel Communications a definitivat un nou instrument de BTL destinat pietei constructiilor din Romania, in urma unei nvestiti de 100 000 de euro. Proiectul cuprinde doua dimensiuni de adresabilitate: una pe zona B2B si alta pe retail, conform reprezentantilor companiei.
Activitatile cuprinse in acest proiect se vor desfasura sub umbrela unui concept de eveniment unitar - “Zilele Misiunea Casa in orasul tau”. Prima faza a proiectului va avea loc la Cluj in perioada 3-6 aprilie. Pentru componenta B2B a fost realizat un parteneriat cu Universitatea Tehnica din Cluj-Facultatea de Constructii, care va reuni studenti, companii locale de constructii, antreprenori, ingineri si arhitecti.
Pentru sectiunea de retail va fi organizat un show la Iulius Mall, unde vor participa toti cei care sunt interesati sau pasionati de domeniul constructiilor si amenajarilor interioare.
Conceptele creative pentru cele doua componente ale proiectului sunt patentate Babel Communications – “Lider Construct” pentru B2B si “O joaca pentru oameni mari” – retail.
“Am gandit proiectul pe doua linii de target pentru ca firmele care sunt in piata constructiilor sa poata accesa mai multe categorii de public printr-o actiune coerenta de comunicare, adresata pe de o parte mediului specializat, iar pe de alta parte persoanelor “de acasa” care intra ocazional in contact cu zona de constructii si amenajari. Evenimentele de acest tip asigura o vizibilitate excelenta in spatii urbane aglomerate dar si o credibilizare a marcilor, cu efecte pe termen lung datorita relatiilor de apropiere care se stabilesc intre branduri si public”, a declarat Mihaela Cirstea, director de evenimente Babel Communications. Companiile care vor folosi la Cluj noua platforma de BTL vor fi Henkel, Dacia Renault (cu Logan Pick-Up), Bosch si Schneider Electric.
Formatul de eveniment de la Cluj va