Audi initiaza o noua batalie in razboiul cailor putere, iar adversarii sai au de ce sa se teama. De ce spunem asta? Germanii de la Ingolstadt se pregatesc sa aduca pe piata un nou R8, care ascunde sub capota un motor V10 de 5.2 litri.
Masina ar trebui sa se numeasca RS8, dar pentru a nu fi confundata cu limuzina A8 (in varianta ultrasportiva), ar fi bine sa o botezam RS 8-V10. Puternicul model coupe va debuta anul viitor, dezlantuind pentru fanii vitezei si ai adrenalinei nu mai putin de 572 de CP. Pentru a ajunge de la 0 la 100 km/h RS 8-V10 va avea nevoie de numai 4.0 secunde.
Daca in trecut Audi a avut probleme cu motorul turbo, care oferea multi CP dar nu avea un radiator pe masura, acum aceasta problema se pare ca a fost solutionta. Puternicul V10 twin-turbo se pregateste sa intre sub capota unei masini pe masura sa. Potrivit unui oficial Audi, masina ar putea aparea in primavara anului viitor pe piata.
Atunic vom avea cu certitudine doua masini cu preturi si capacitati relativ egale: RS8-V10 si Lamborghini Gallardo - masina care folosete acum propulsorul V10. Dar s-ar putea ca un RS 8-V10 sa nu fie suficint pentru Audi. Se pare ca saga V12-lui TDI sub capota R8-ului a ajuns la sfarsit si managerii au dat verde proiectului. Daca zvonurile ar fi adevarate, tot ce am mai putea spune ar fi: WOW! Audi initiaza o noua batalie in razboiul cailor putere, iar adversarii sai au de ce sa se teama. De ce spunem asta? Germanii de la Ingolstadt se pregatesc sa aduca pe piata un nou R8, care ascunde sub capota un motor V10 de 5.2 litri.
Masina ar trebui sa se numeasca RS8, dar pentru a nu fi confundata cu limuzina A8 (in varianta ultrasportiva), ar fi bine sa o botezam RS 8-V10. Puternicul model coupe va debuta anul viitor, dezlantuind pentru fanii vitezei si ai adrenalinei nu mai putin de 572 de CP. Pentru a ajunge de la 0 la 1