Kanal D, postul de televiziune cu cea mai rapida ascensiune din ultimii ani, a ocupat in luna martie locul 4 in preferintele telespectatorilor, pe targetul comercial 18-49 urban, cu o cota de piata de 5,6%, conform datelor furnizate de agentia GFK. La un an de la lansare, Kanal D a confirmat ca isi merita locul printre primele patru posturi de televiziune din Romania, alaturi de Pro TV cu 15,1% medie a cotei de piata, Acasa cu 9,9% si Antena 1 cu o medie de 9,6% cota de piata
Kanal D, postul de televiziune cu cea mai rapida ascensiune din ultimii ani, a ocupat in luna martie locul 4 in preferintele telespectatorilor, pe targetul comercial 18-49 urban, cu o cota de piata de 5,6%, conform datelor furnizate de agentia GFK.
La un an de la lansare, Kanal D a confirmat ca isi merita locul printre primele patru posturi de televiziune din Romania, alaturi de Pro TV cu 15,1% medie a cotei de piata, Acasa cu 9,9% si Antena 1 cu o medie de 9,6% cota de piata pe targetul comercial.
Aceasta pozitie este confirmata si in Prime Time (20:00 – 23:00), unde KANAL D se aflta tot pe locul 4 cu o medie de 7,55% pe targetul comercial 18-49 urban, dupa Pro TV care inregistreaza 16,57% cota de piata, Antena 1 cu 11,94% si Acasa cu media cotei de piata de 11,37%.
Vedeta grilei Kanal D, emisiunea “Nora pentru mama” si-a adus aportul la pozitia fruntasa ocupata de postul Kanal D in topul televiziunilor din Romania, fiind lider incontestabil in toata luna martie, pe slotul de dimineata (10:00 – 12:30). Cea mai buna editie a emisiunii prezentate de Gabriela Cristea a fost luni, 10 martie, cand a inregistrat un rating de 2,4% si medie de 22,5% market share pe targetul comercial 18-49 urban.
In luna martie, transmisiunea cu cele mai bune rezultate a fost meciul Steaua –